TUNG MOTORSYKKEL

KV5179 Moto Guzzi 1000 SpBurgunder

Burgunderfarget bensindrevet tung motorsykkel førstegangsregistrert i utlandet i 1982 og bruktimportert til Norge i 2000. Avregistrert 27 desember 2002.

Hvem eier motorsykkelen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR KV5179 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel KV5179
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Motorsykkelen ble avregistrert 27 desember 2002. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • motorsykkelen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • motorsykkelen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • motorsykkelen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK KV5179 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer KV5179 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Warning symbol Bruktimport

Kjøretøyet er bruktimportert fra utlandet og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeMOTO GUZZI
Modellbetegnelse1000 SP
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeTUNG MOTORSYKKEL
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeMCT
Sitteplasser3 seter: 1 foran og 2 bak
Understellsnummer22780
BruktimportJa

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert1 januar 1982
Førstegangsregistrert i Norge9 mai 2000
Sist eierskifte17 januar 2006
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert27 desember 2002

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde218.0 cm
Bredde75.0 cm
Egenvekt250 kg
Tillatt totalvekt430 kg
Maksvekt foraksel170 kg
Maksvekt bakaksel260 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
Slagvolum949 cm3
0.9 liter
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1100/90 - 182.15-18V (240 km/t)Ikke oppgitt46 (170 kg)
2110/90 - 182.15-18V (240 km/t)Ikke oppgitt62 (265 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.