Hvem eier motorsykkelen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR L332 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel L332
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK L332 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer L332 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Kina og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 12 km ved innførsel. Registreringsnummer i Kina var AA5470.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | CHANG JIANG |
| Modellbetegnelse | M1 |
| Typebetegnelse | 750 |
| Kjøretøygruppe | Tung-MC |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | L4e |
| Makshastighet | 120 km/t |
| Sitteplasser | 3 seter: 1 foran og 2 bak |
| Understellsnummer | 70335 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 28 oktober 1967 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 25 mai 2012 |
| Sist eierskifte | 1 desember 2017 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Vraket | - |
| Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 235.0 cm |
| Bredde | 165.0 cm |
| Egenvekt | 350 kg |
| Tillatt totalvekt | 660 kg |
| Maks nyttelast | 240 kg |
| Maksvekt foraksel | 300 kg |
| Maksvekt bakaksel | 360 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Bensin |
| Hestekrefter | 22 HK (16 kW) |
| Girkasse | Manuell |
| Antall aksler med drift | 1 av 3 |
Nyttige lenker
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 3,75 X 19 | 2,75" | L (120 km/t) | Ikke oppgitt | 66 (300 kg) |
| 2 | 3,75 X 19 | 2,75" | L (120 km/t) | Ikke oppgitt | 73 (365 kg) |
| 3 | 3,75 X 19 | 2,75" | L (120 km/t) | Ikke oppgitt | 52 (200 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 1530 mm | Ikke oppgitt | Nei | Ikke oppgitt | 300 kg | 1 | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ja | Ikke oppgitt | 360 kg | 1 | Ikke oppgitt |
| 3 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 200 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |