Personbil

LJ17279 Ford Torino GtRød

Rødfarget bensindrevet personbil førstegangsregistrert i utlandet i 1970 og bruktimportert til Norge i 2005.

Hvem eier bilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR LJ17279 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel LJ17279
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 21 august 2020
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 september 2022

Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL LJ17279» til 2292 (Gratis)

Statusindikator OK Ingen heftelser

For kjøretøy med registreringsnummer LJ17279 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.

Sist oppdatert 15 november 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.

Send SMS « REGNR LJ17279 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (49,-)

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK LJ17279 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Warning symbol Bruktimport

Kjøretøyet er bruktimportert fra Ukjent/Uoppgitt og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Registreringsnummer i Ukjent/Uoppgitt var XXX.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeFORD
ModellbetegnelseFORD TORINO GT
Typebetegnelse-
KjøretøygruppePersonbil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeM1
Sitteplasser5 seter: 2 foran og 3 bak
Understellsnummer0H37F130397
BruktimportJa

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert1 januar 1970
Førstegangsregistrert i Norge9 juni 2005
Sist eierskifte10 august 2005
Sist EU-godkjent21 august 2020
Neste EU-kontroll30 september 2022
Vraket-
Avregistrert-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde524.0 cm
Bredde195.0 cm
Egenvekt1695 kg
Tillatt totalvekt2120 kg
Maks nyttelast355 kg
Maksvekt tilhenger med bremser908 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser454 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
HybridNei
DrivstoffBensin
Hestekrefter158 HK (116 kW)
Antall aksler med drift1 av 2
MiljøklasseIngen

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1205/75 R 146"X14Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt
2205/75 R 146"X14Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.