Hvem eier motorsykkelen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR NB5164 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel NB5164
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK NB5164 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer NB5164 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Sverige og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 18797 km ved innførsel. Registreringsnummer i Sverige var FRD 319.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Typegodkjenningsmerknad
Konstruktiv hastighet 205 km/t
Fabrikasjonsplate: fremre rammerør venstre side
Innpreget understellnr: høyre side styrehode
Ramme/karosseri: rørramme
Kjøretøyopplysninger
| Merke | SUZUKI |
| Modellbetegnelse | VLR 1800 |
| Typebetegnelse | WVCT |
| Variant | 1 |
| Versjon | 1 |
| Kjøretøygruppe | Tung-MC |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | L3e |
| Makshastighet | 205 km/t |
| Sitteplasser | 2 seter: 1 foran og 1 bak |
| Understellsnummer | JS1CT111100100258 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 12 april 2008 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 3 februar 2022 |
| Sist eierskifte | 3 februar 2022 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Vraket | - |
| Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 258.0 cm |
| Bredde | 99.0 cm |
| Egenvekt | 380 kg |
| Tillatt totalvekt | 600 kg |
| Maks nyttelast | 145 kg |
| Maksvekt foraksel | 220 kg |
| Maksvekt bakaksel | 380 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Bensin |
| Hestekrefter | 114 HK (84 kW) |
| Girkasse | Manuell |
| Motorkode | Y509 |
| Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på NB5164
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene NB
- Bokstavene NB tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Larvik trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 150/80 R 16 | MT3.50 | H (210 km/t) | Ikke oppgitt | 56 (224 kg) |
| 2 | 240/55 R 16 | MT8.00 | H (210 km/t) | Ikke oppgitt | 75 (387 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 1760 mm | Ikke oppgitt | Nei | Ikke oppgitt | 220 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ja | Ikke oppgitt | 380 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
