Hvem eier trekkbilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR NF93536 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel NF93536
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Trekkbilen ble avregistrert 16 desember 2019. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- trekkbilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- trekkbilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- trekkbilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Frist for godkjent EU-kontroll: 15 juni 2020
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL NF93536» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK NF93536 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer NF93536 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 15 juni 2020.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Danmark og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 311594 km ved innførsel. Registreringsnummer i Danmark var AL24297.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Produsent | Man Truck & Bus AG Postfach 500620 D-80976 Munchen Tyskland |
| Merke | MAN |
| Modellbetegnelse | TGX 41.540 8X4/4 BLS |
| Typebetegnelse | 87 |
| Kjøretøygruppe | Trekkbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | N3 |
| Makshastighet | 90 km/t |
| Sitteplasser | 2 seter: 2 foran og 0 bak |
| Understellsnummer | WMA87XZZ5EL068313 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 30 oktober 2013 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 15 april 2019 |
| Sist eierskifte | 15 april 2019 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Neste EU-kontroll | 15 juni 2020 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 16 desember 2019 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 808.0 cm |
| Bredde | 255.0 cm |
| Høyde | 390.0 cm |
| Egenvekt | 13625 kg |
| Tillatt totalvekt | 42000 kg |
| Maks nyttelast | 28375 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 750 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 28300 kg |
| Maks vogntogvekt | 105000 kg |
| Maksvekt foraksel | 9000 kg |
| Maksvekt bakaksel | 33500 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 540 HK (397 kW) |
| Girkasse | Automat |
| Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 2 av 4 |
| Støynivå | 80 dB |
| Miljøklasse | Euro 5 |
| Partikkelfilter DPF | Ja |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på NF93536
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene NF
- Bokstavene NF tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Skien trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 385/65R22,5 | 11.75 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 160 (4500 kg) |
| 2 | 385/65R22,5 | 11.75 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 154 (3750 kg) |
| 3 | 315/80R22,5 | 9.00 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 149 (3250 kg) |
| 4 | 315/80R22,5 | 9.00 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 149 (3250 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2600 mm | Ikke oppgitt | Nei | Nei | 9000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | 1440 mm | Ikke oppgitt | Nei | Ja | 7500 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 3 | 1420 mm | Ikke oppgitt | Ja | Ja | 13000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 4 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ja | Ja | 13000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
