NK1627 (en SUZUKI GV700) ble etterlyst av politiet den 18 august 1997. Ring politiet på telefon 112 eller 02800 dersom du har opplysninger.
Tung-MC

NK1627 Suzuki Gv 700Rød

Rødfarget bensindrevet tung-mc førstegangsregistrert i utlandet i 1985 og bruktimportert til Norge i 1996. Avregistrert 12 november 1996.

Hvem eier motorsykkelen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR NK1627 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel NK1627
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Motorsykkelen ble avregistrert 12 november 1996. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • motorsykkelen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • motorsykkelen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • motorsykkelen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk

Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK NK1627 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer NK1627 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Warning symbol Bruktimport

Kjøretøyet er bruktimportert fra og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeSUZUKI
ModellbetegnelseGV 700
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeTung-MC
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeMCT
Makshastighet210 km/t
Sitteplasser2 seter: 1 foran og 1 bak
UnderstellsnummerJS1VP71L9F2102522
BruktimportJa

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1985
***Måned og dag er ukjent. Kun opprinnelig registreringsår er kjent fra kilden.
Førstegangsregistrert i Norge13 mars 1996
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert12 november 1996

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde220.0 cm
Bredde78.0 cm
Egenvekt228 kg
Tillatt totalvekt480 kg
Maks nyttelast182 kg
Maksvekt foraksel170 kg
Maksvekt bakaksel670 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
HjuldriftBakhjulsdrift
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1110/80-1919H (210 km/t)Ikke oppgitt46 (170 kg)
2140/80-1616H (210 km/t)Ikke oppgitt94 (670 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
1Ikke oppgittIkke oppgittNeiIkke oppgitt170 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittJaIkke oppgitt670 kgIkke oppgittIkke oppgitt