Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR PC25729 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel PC25729
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Bilen ble avregistrert 28 februar 2012. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 28 oktober 2008
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 september 2010
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL PC25729» til 2292 (Gratis)
Ingen heftelser
For kjøretøy med registreringsnummer PC25729 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.
Sist oppdatert 10 oktober 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.
Send SMS « REGNR PC25729 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (39,-)
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK PC25729 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER PC25729 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | MITSUBISHI |
| Modellbetegnelse | PAJERO TURBO |
| Typebetegnelse | V24WNHFL6 |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Sitteplasser | 5 seter: 2 foran og 3 bak |
| Understellsnummer | JMB0NV240MJ310721 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 16 mars 1992 |
| *** | Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet). |
| Førstegangsregistrert i Norge | 16 mars 1992 |
| Sist EU-godkjent | 28 oktober 2008 |
| Neste EU-kontroll | 30 september 2010 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 28 februar 2012 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 412.0 cm |
| Bredde | 170.0 cm |
| Egenvekt | 1780 kg |
| Tillatt totalvekt | 2300 kg |
| Maks nyttelast | 445 kg |
| Maksvekt taklast | 100 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 1780 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 750 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 100 kg |
| Maksvekt foraksel | 1100 kg |
| Maksvekt bakaksel | 1450 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 99 HK (73 kW) |
| Girkasse | Manuell |
| Motorkode | 4D56T |
| Hjuldrift | Firehjulsdrift AWD |
| Antall aksler med drift | 2 av 2 |
| Miljøklasse | Euro 1 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på PC25729
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene PC
- Bokstavene PC tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Arendal trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 235/75 R 15 | 6 JJ | Ikke oppgitt | 33mm | 88 (560 kg) |
| 2 | 235/75 R 15 | 6 JJ | Ikke oppgitt | 33mm | 97 (730 kg) |
Kombinasjon 2
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Ikke oppgitt | 7 JJ | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 88 (560 kg) |
| 2 | Ikke oppgitt | 7 JJ | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 97 (730 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2420 mm | 1465 | Ja | Ikke oppgitt | 1100 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | 1480 | Ja | Ikke oppgitt | 1450 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |