Hvem eier trekkbilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR PX48834 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel PX48834
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Trekkbilen ble avregistrert 14 mai 2009. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- trekkbilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- trekkbilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- trekkbilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 april 2008
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL PX48834» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK PX48834 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer PX48834 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 30 april 2008.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Tyskland og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 579016 km ved innførsel. Registreringsnummer i Tyskland var HH-SE 821.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Vognkortmerknad
Understellsnr:ys2re6x4z01219087 er ombygd til type:re8x4/4l.
Understellsnr:ys2re6x4z01219087 innpreget på nytt ved orginal u-nr.
Euro 3.
Boggifordeling 50/50.
Trekkvogn m/fast montert 16tm tømmerkran.
Kran i transportstilling stikker 100cm foran førerhus.
Kjøretøyopplysninger
| Merke | SCANIA |
| Modellbetegnelse | RE 8X4X4L |
| Typebetegnelse | RE 8X4/4L |
| Kjøretøygruppe | Trekkbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | N3 |
| Makshastighet | 85 km/t |
| Sitteplasser | 2 seter: 2 foran og 0 bak |
| Understellsnummer | YS2RE6X4Z01219087 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 23 juli 1996 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 25 januar 2007 |
| Sist eierskifte | 25 januar 2007 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Neste EU-kontroll | 30 april 2008 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 14 mai 2009 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 910.0 cm |
| Bredde | 255.0 cm |
| Høyde | 420.0 cm |
| Egenvekt | 17520 kg |
| Tillatt totalvekt | 45000 kg |
| Maks nyttelast | 27405 kg |
| Maks vogntogvekt | 150000 kg |
| Maksvekt foraksel | 8000 kg |
| Maksvekt bakaksel | 8000 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 500 HK (368 kW) |
| Antall aksler med drift | 2 av 4 |
| Miljøklasse | Euro 2 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på PX48834
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene PX
- Bokstavene PX tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Mandal trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 385/65R22,5 | 11,75 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 156 (4000 kg) |
| 2 | 385/65R22,5 | 11,75 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 156 (4000 kg) |
| 3 | 315/80R22,5 | 9,00 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 178 (7500 kg) |
| 4 | 315/80R22,5 | 9,00 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 178 (7500 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2500 mm | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Nei | 8000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | 1840 mm | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Nei | 8000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 3 | 1350 mm | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Nei | 15000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 4 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Nei | 15000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
