Hvem eier motorsykkelen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR PY9251 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel PY9251
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK PY9251 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer PY9251 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra utlandet og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | HONDA |
| Modellbetegnelse | GOLD WING |
| Typebetegnelse | GL 1500/6 |
| Kjøretøygruppe | Motorsykkel |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | MCT |
| Sitteplasser | 2 seter: 1 foran og 1 bak |
| Understellsnummer | 1HFSC220XKA104782 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 31 desember 1989 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 19 mars 1998 |
| Sist eierskifte | 14 april 2025 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Vraket | - |
| Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 270.0 cm |
| Bredde | 110.0 cm |
| Egenvekt | 395 kg |
| Tillatt totalvekt | 578 kg |
| Maksvekt foraksel | 213 kg |
| Maksvekt bakaksel | 368 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Bensin |
| Slagvolum | 1520 cm3 1.5 liter |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Støynivå | 77 dB |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på PY9251
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene PY
- Bokstavene PY tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Mandal trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 130/70 X18 | 3.00X18 | H (210 km/t) | Ikke oppgitt | 55 (218 kg) |
| 2 | 160/80 X18 | 3.50X18 | H (210 km/t) | Ikke oppgitt | 74 (375 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
