Hvem eier trekkbilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR RE23167 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel RE23167
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Vraket
Trekkbilen ble avregistrert og vraket 25 september 2018.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK RE23167 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer RE23167 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
Merke | VOLVO |
Modellbetegnelse | N-86 38 |
Typebetegnelse | - |
Kjøretøygruppe | Trekkbil |
Kjøringens art | Utenfor offentlig veg |
Teknisk kode | N3 |
Sitteplasser | 3 seter: 3 foran og 0 bak |
Understellsnummer | 7119 |
Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
Førstegangsregistrert | 31 desember 1970 |
*** | Måned og dag er ukjent. Kun opprinnelig registreringsår er kjent fra kilden. |
Førstegangsregistrert i Norge | 12 mars 1970 |
Sist eierskifte | 14 august 1986 |
Sist EU-godkjent | - |
Neste EU-kontroll | - |
Vraket | 25 september 2018 |
Avregistrert | 25 september 2018 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
Lengde | 615.0 cm |
Bredde | 240.0 cm |
Egenvekt | 5690 kg |
Tillatt totalvekt | 13125 kg |
Maks nyttelast | 7365 kg |
Maksvekt foraksel | 10000 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
Antall motorer | 1 |
Hybrid | Nei |
Drivstoff | Diesel |
Hestekrefter | 185 HK (136 kW) |
Antall aksler med drift | 1 av 2 |
Miljøklasse | Ingen |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på RE23167
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene RE
- Bokstavene RE tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Stavanger trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
---|---|---|---|---|---|
1 | 11X20 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 164 (5000 kg) |
2 | 11X20 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 12 (63 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
# | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 3800 mm | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 10000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |