Semitrailer

RE8614 Maur Bilpåbygg Spesial

Semitrailer solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1972. Avregistrert 14 januar 2003.

Hvem eier semitraileren?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR RE8614 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel RE8614
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Semitraileren ble avregistrert 14 januar 2003. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • semitraileren skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • semitraileren har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • semitraileren er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 12 januar 2000
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 april 2001

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL RE8614» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk

Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK RE8614 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeMAUR BILPÅBYGG
ModellbetegnelseSPESIAL
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeSemitrailer
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeO4
Sitteplasser seter
Understellsnummer360119009
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert26 september 1972
***Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet).
Førstegangsregistrert i Norge26 september 1972
Sist EU-godkjent12 januar 2000
Neste EU-kontroll30 april 2001
Vraket-
Avregistrert14 januar 2003

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde1,047.0 cm
Bredde260.0 cm
Egenvekt6650 kg
Tillatt totalvekt39000 kg
Maks nyttelast32350 kg
Maksvekt foraksel15999 kg

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1Ikke oppgittIkke oppgittJ (100 km/t)Ikke oppgitt143 (2725 kg)
28.25 X 15 X 3Ikke oppgittJ (100 km/t)Ikke oppgitt143 (2725 kg)
3Ikke oppgittIkke oppgittJ (100 km/t)Ikke oppgitt143 (2725 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
11270 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt5333 kgIkke oppgittIkke oppgitt
21270 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt5333 kgIkke oppgittIkke oppgitt
3Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt5333 kgIkke oppgittIkke oppgitt