Personbil

RH19661 Renault 21 Gts

Bensindrevet personbil førstegangsregistrert i utlandet i 1986 og bruktimportert til Norge i 1994. Avregistrert 1 desember 2014.

Hvem eier bilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR RH19661 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel RH19661
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Bilen ble avregistrert 1 desember 2014. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Frist for godkjent EU-kontroll: 31 januar 2000

Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL RH19661» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk

Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK RH19661 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer RH19661 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 31 januar 2000.

Warning symbol Bruktimport

Kjøretøyet er bruktimportert fra utlandet og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeRENAULT
Modellbetegnelse21 GTS
TypebetegnelseVF1K
KjøretøygruppePersonbil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeM1
Sitteplasser5 seter: 2 foran og 3 bak
UnderstellsnummerVF1K4820500688088
BruktimportJa

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1986
Førstegangsregistrert i Norge7 oktober 1994
Sist eierskifte7 oktober 1994
Sist EU-godkjent-
Neste EU-kontroll31 januar 2000
Vraket-
Avregistrert1 desember 2014

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde464.0 cm
Bredde172.0 cm
Egenvekt1110 kg
Tillatt totalvekt1565 kg
Maksvekt foraksel770 kg
Maksvekt bakaksel900 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
Slagvolum1721 cm3
1.7 liter
MiljøklasseIngen

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1175 / 65X 14Ikke oppgittT (190 km/t)Ikke oppgitt75 (387 kg)
2175 / 65X 14Ikke oppgittT (190 km/t)Ikke oppgitt80 (450 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.