Hvem eier trekkbilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR RK50066 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel RK50066
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Trekkbilen ble avregistrert 27 november 2012. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- trekkbilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- trekkbilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- trekkbilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 juni 2018
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL RK50066» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK RK50066 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer RK50066 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 30 juni 2018.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Storbritannia og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 28252 km ved innførsel. Registreringsnummer i Storbritannia var SF07 YVD.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Vognkortmerknad
Ved maks. 62 km/t: tillatte aksellaster 9000/8300/12000/12000 kg.
Tillatt totalvekt 41300 kg.
Tillatt vogntogvekt: 170000 kg.
Vogntogvekt begrenses av sleidens d-verdi 152 kn.;
Kjøretøyopplysninger
| Merke | VOLVO |
| Modellbetegnelse | FH 16 660 |
| Typebetegnelse | FH 16 8x4 |
| Kjøretøygruppe | Trekkbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | N3 |
| Makshastighet | 90 km/t |
| Sitteplasser | 2 seter: 2 foran og 0 bak |
| Understellsnummer | YV2AUJ0G56A621044 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 10 april 2007 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 14 august 2012 |
| Sist eierskifte | 14 august 2012 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Neste EU-kontroll | 30 juni 2018 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 27 november 2012 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 739.0 cm |
| Bredde | 255.0 cm |
| Egenvekt | 13600 kg |
| Tillatt totalvekt | 39000 kg |
| Maks nyttelast | 25325 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 51000 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 750 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 20000 kg |
| Maks vogntogvekt | 90000 kg |
| Maksvekt foraksel | 9000 kg |
| Maksvekt bakaksel | 30000 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 659 HK (485 kW) |
| Girkasse | Automat |
| Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 2 av 4 |
| Miljøklasse | Euro 4 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på RK50066
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene RK
- Bokstavene RK tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Stavanger trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 385/55R22,5 | 11,75 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 160 (4500 kg) |
| 2 | 385/55R22,5 | 11,75 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 160 (4500 kg) |
| 3 | 315/70R22,5 | 9,00 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 142 (2650 kg) |
| 4 | 315/70R22,5 | 9,00 | G (90 km/t) | Ikke oppgitt | 142 (2650 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2280 mm | Ikke oppgitt | Nei | Nei | 9000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | 1340 mm | Ikke oppgitt | Nei | Ja | 9000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 3 | 1360 mm | Ikke oppgitt | Ja | Ja | 10500 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 4 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ja | Ja | 10500 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
