TUNG MOTORSYKKEL, vraket

RU1451 Dinli -

Bensindrevet tung motorsykkel solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 2006. Avregistrert og vraket 30 oktober 2023.

Hvem eier motorsykkelen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR RU1451 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel RU1451
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Vraket

Motorsykkelen ble avregistrert og vraket 30 oktober 2023.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK RU1451 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer RU1451 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeDINLI
Modellbetegnelse-
TypebetegnelseDL601-150
VariantDL603-150
VersjonA
KjøretøygruppeTUNG MOTORSYKKEL
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeL7e
Sitteplasser1 seter: 1 foran og 0 bak
UnderstellsnummerRFWAE52CX7T001970
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert1 september 2006
Førstegangsregistrert i Norge1 september 2006
Sist eierskifte27 juli 2021
Sist EU-godkjent-
Neste EU-kontroll-
Vraket30 oktober 2023
Avregistrert30 oktober 2023

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde148.0 cm
Bredde88.0 cm
Egenvekt115 kg
Tillatt totalvekt300 kg
Maksvekt foraksel212 kg
Maksvekt bakaksel212 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
Hestekrefter9 HK (6.8 kW)
Slagvolum150 cm3
0.2 liter
GirkasseManuell
MotorkodeDINLI 150
Antall aksler med drift1 av 2
Støynivå97 dB

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
119X7.00-88"X 5.5F (80 km/t)Ikke oppgitt54 (212 kg)
218X9.50-88"X 5.5F (80 km/t)Ikke oppgitt54 (212 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.