VAREBIL KL 2

SC78860 Ford -Hvit

Hvitfarget dieseldrevet varebil kl 2 solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1995. Eksportert/utført fra Norge . Avregistrert .

Hvem eier varebilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR SC78860 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel SC78860
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Varebilen ble avregistrert . Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • varebilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • varebilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • varebilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Ble sist godkjent: 9 mars 2006

Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.

Statusindikator OK Ingen heftelser

For kjøretøy med registreringsnummer SC78860 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.

Sist oppdatert 10 oktober 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.

Send SMS « REGNR SC78860 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (39,-)

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK SC78860 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeFORD
Modellbetegnelse-
TypebetegnelseF3L
Variant1
KjøretøygruppeVAREBIL KL 2
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeN1
Sitteplasser2 seter: 2 foran og 0 bak
UnderstellsnummerSFA3XXBAF3SC26002
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert22 september 1995
Førstegangsregistrert i Norge22 september 1995
Sist eierskifte19 april 2007
Sist EU-godkjent9 mars 2006
Vraket-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde405.0 cm
Bredde165.0 cm
Egenvekt1075 kg
Tillatt totalvekt1625 kg
Maksvekt taklast75 kg
Maksvekt tilhenger med bremser700 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser450 kg
Maksvekt tilhengerkobling50 kg
Maksvekt foraksel775 kg
Maksvekt bakaksel875 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffDiesel
Hestekrefter58 HK (43 kW)
Slagvolum1753 cm3
1.8 liter
GirkasseManuell
MotorkodeRTG ELLER RTD
Antall aksler med drift1 av 2
Støynivå85 dB
MiljøklasseEuro 1

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1165/70 R 134.5JN (140 km/t)Ikke oppgitt76 (400 kg)
2165/70 R 134.5JN (140 km/t)Ikke oppgitt80 (450 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.