Buss, vraket

SC78951 Peugeot Boxer Turbo DGrå

Gråfarget dieseldrevet buss førstegangsregistrert i utlandet i 1995 og bruktimportert til Norge i 1995. Avregistrert og vraket 23 desember 2008.

Hvem eier bussen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR SC78951 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel SC78951
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Vraket

Bussen ble avregistrert og vraket 23 desember 2008.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Ble sist godkjent: 19 juli 2002

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk

Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK SC78951 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

  • #1 Typegodkjenningsmerknad

    Seteplassering se typegodkjenning

Kjøretøyopplysninger

MerkePEUGEOT
ModellbetegnelseBOXER TURBO D
TypebetegnelseVF3233J02
Variant3
KjøretøygruppeBuss
Kjøringens artDrosje Selskapsvogn, ikke i bruk
Teknisk kodeM2
Makshastighet140 km/t
Sitteplasser15 seter: 2 foran og 13 bak
UnderstellsnummerVF3233J0215082192
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1995
***Måned og dag er ukjent. Kun opprinnelig registreringsår er kjent fra kilden.
Førstegangsregistrert i Norge14 august 1995
Sist eierskifte14 august 1995
Sist EU-godkjent19 juli 2002
Neste EU-kontroll-
Vraket23 desember 2008
Avregistrert23 desember 2008

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde551.0 cm
Bredde200.0 cm
Egenvekt2360 kg
Tillatt totalvekt3505 kg
Maks nyttelast1070 kg
Maksvekt taklast200 kg
Maksvekt tilhenger med bremser1600 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser750 kg
Maksvekt tilhengerkobling100 kg
Maks vogntogvekt5105 kg
Maksvekt foraksel1850 kg
Maksvekt bakaksel2060 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
HybridNei
DrivstoffDiesel
Hestekrefter103 HK (76 kW)
GirkasseManuell
MotorkodeTHZ
HjuldriftForhjulsdrift
Antall aksler med drift1 av 2
MiljøklasseEuro 1

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1205/75 R 16C6 JN (140 km/t)50mm105 (925 kg)
2205/75 R 16C6 JN (140 km/t)50mm109 (1030 kg)

Kombinasjon 2

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1Ikke oppgitt6 JN (140 km/t)50mm105 (925 kg)
2Ikke oppgitt6 JN (140 km/t)50mm109 (1030 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
13700 mm1720JaIkke oppgitt1850 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgitt1710NeiIkke oppgitt2060 kgIkke oppgittIkke oppgitt