Varebil med grønne skilt , vraket

SD16767 Mercedes-Benz Vito 110CdiHvit

Hvitfarget dieseldrevet varebil førstegangsregistrert i utlandet i 2001 og bruktimportert til Norge i 2002. Avregistrert og vraket 2 desember 2019.

Hvem eier bilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR SD16767 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel SD16767
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Vraket

Bilen ble avregistrert og vraket 2 desember 2019.

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 28 november 2017
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 november 2019

Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK SD16767 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Warning symbol Bruktimport

Kjøretøyet er bruktimportert fra og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

  • #1 Vognkortmerknad

    Maks konstr. 154 km/t

Kjøretøyopplysninger

MerkeMERCEDES-BENZ
ModellbetegnelseVITO 110CDI
Typebetegnelse638/1
KjøretøygruppeVarebil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeN1
Makshastighet160 km/t
Sitteplasser2 seter: 2 foran og 0 bak
UnderstellsnummerVSA63809413384482
BruktimportJa

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert21 mai 2001
Førstegangsregistrert i Norge18 desember 2002
Sist eierskifte26 oktober 2017
Sist EU-godkjent28 november 2017
Neste EU-kontroll-
Vraket2 desember 2019
Avregistrert2 desember 2019

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde466.0 cm
Bredde188.0 cm
Egenvekt1635 kg
Tillatt totalvekt2700 kg
Maks nyttelast990 kg
Maksvekt tilhenger med bremser2000 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser750 kg
Maksvekt foraksel1420 kg
Maksvekt bakaksel1330 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
HybridNei
DrivstoffDiesel
Hestekrefter102 HK (75 kW)
Antall aksler med drift1 av 2
MiljøklasseEuro 3

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1195/70R15CIkke oppgittQ (160 km/t)Ikke oppgitt96 (710 kg)
2195/70R15CIkke oppgittQ (160 km/t)Ikke oppgitt94 (670 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
13000 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt1420 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt1330 kgIkke oppgittIkke oppgitt