Hvem eier campingbilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR SD76932 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel SD76932
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Campingbilen ble avregistrert 20 juli 2024. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- campingbilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- campingbilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- campingbilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
EU-kontroll
Ble sist godkjent: 8 august 2023
Frist for godkjent EU-kontroll: 27 juli 2025
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL SD76932» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK SD76932 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER SD76932 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Tyskland og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 1211 km ved innførsel. Registreringsnummer i Tyskland var DO 124T.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Produsent | Niesmann+Bischoff GmbH. Cloustrasse 1 56751 Polch |
| Merke | NIESMANN BISCHOFF |
| Modellbetegnelse | ATRO 76L |
| Typebetegnelse | EG/AR005 |
| Variant | FA5A1 |
| Versjon | BCAEM4FC |
| Kjøretøygruppe | Campingbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Makshastighet | 140 km/t |
| Sitteplasser | 4 seter: 2 foran og 2 bak |
| Understellsnummer | ZFA25000002753273 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 19 juni 2015 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 26 juni 2015 |
| Sist EU-godkjent | 8 august 2023 |
| Neste EU-kontroll | 27 juli 2025 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 20 juli 2024 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 781.9 cm |
| Bredde | 232.0 cm |
| Høyde | 230.0 cm |
| Egenvekt | 3718 kg |
| Tillatt totalvekt | 4500 kg |
| Maks nyttelast | 707 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 1850 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 750 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 80 kg |
| Maks vogntogvekt | 6000 kg |
| Maksvekt foraksel | 2100 kg |
| Maksvekt bakaksel | 2500 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 177 HK (130 kW) |
| Girkasse | Automat |
| Motorkode | F1CE3481E |
| Hjuldrift | Forhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Støynivå | 75 dB |
| Miljøklasse | Euro 5 |
| Partikkelfilter DPF | Ja |
| NOx-utslipp | 202.69 milligram NOx per kilometer |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på SD76932
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene SD
- Bokstavene SD tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Haugesund trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 225/75r16 | 6jx16 | N (140 km/t) | 68mm | 110 (1060 kg) |
| 2 | 225/75r16 | 6jx16 | N (140 km/t) | 68mm | 116 (1250 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 4150 mm | 1886 | Ja | Nei | 2100 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | 2066 | Nei | Nei | 2500 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |