Kombinert bil

SP25013 Ford -

Bensindrevet kombinert bil førstegangsregistrert i utlandet i 1977 og bruktimportert til Norge i 1979. Avregistrert 17 juni 1987.

Hvem eier bilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR SP25013 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel SP25013
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Bilen ble avregistrert 17 juni 1987. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Frist for godkjent EU-kontroll: 31 mars 2017

Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL SP25013» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk

Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK SP25013 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer SP25013 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 31 mars 2017.

Warning symbol Bruktimport

Kjøretøyet er bruktimportert fra utlandet og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeFORD
Modellbetegnelse-
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeKombinert bil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeN1
Sitteplasser6 seter: 3 foran og 3 bak
UnderstellsnummerGBVDUG444250
BruktimportJa

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1977
Førstegangsregistrert i Norge3 mai 1979
Sist eierskifte3 mai 1979
Sist EU-godkjent-
Neste EU-kontroll31 mars 2017
Vraket-
Avregistrert17 juni 1987

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde535.0 cm
Bredde202.0 cm
Egenvekt1950 kg
Tillatt totalvekt3500 kg
Maksvekt tilhenger med bremser1500 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser750 kg
Maksvekt foraksel1150 kg
Maksvekt bakaksel2600 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
Hestekrefter78 HK (57.35 kW)
Slagvolum1998 cm3
2 liter
MiljøklasseIngen

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1195R 14CIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt89 (580 kg)
2195R 14CIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt118 (1320 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.