Buss, vraket

SP50596 Toyota Hiace Diesel

Dieseldrevet buss førstegangsregistrert i utlandet i 1982 og bruktimportert til Norge i 1982. Avregistrert og vraket 15 mars 1996.

Hvem eier bussen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR SP50596 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel SP50596
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Vraket

Bussen ble avregistrert og vraket 15 mars 1996.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK SP50596 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer SP50596 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeTOYOTA
ModellbetegnelseHIACE DIESEL
TypebetegnelseLH30LV-QRFW
KjøretøygruppeBuss
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeM2
Sitteplasser10 seter: 3 foran og 7 bak
UnderstellsnummerJT1VLH30V00384042
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1982
***Måned og dag er ukjent. Kun opprinnelig registreringsår er kjent fra kilden.
Førstegangsregistrert i Norge10 juni 1982
Sist eierskifte24 februar 1989
Sist EU-godkjent-
Neste EU-kontroll-
Vraket15 mars 1996
Avregistrert15 mars 1996

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde469.0 cm
Bredde169.0 cm
Egenvekt1550 kg
Tillatt totalvekt2550 kg
Maks nyttelast925 kg
Maksvekt tilhenger med bremser1280 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser400 kg
Maksvekt foraksel1200 kg
Maksvekt bakaksel1500 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
HybridNei
DrivstoffDiesel
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1185 R 14 C5.5"Ikke oppgittIkke oppgitt90 (600 kg)
2185 R 14 C5.5"Ikke oppgittIkke oppgitt98 (750 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
12550 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt1200 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt1500 kgIkke oppgittIkke oppgitt