Semitrailer

SP9298 Trailer Spsf Tri 326

Semitrailer solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1977. Avregistrert 14 mai 1991.

Hvem eier semitraileren?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR SP9298 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel SP9298
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Semitraileren ble avregistrert 14 mai 1991. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • semitraileren skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • semitraileren har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • semitraileren er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Frist for godkjent EU-kontroll: 31 august 2018

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL SP9298» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk

Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK SP9298 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer SP9298 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 31 august 2018.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeTRAILER
ModellbetegnelseSPSF TRI 326
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeSemitrailer
Kjøringens artAnnen ervervsmessig kjøring
Teknisk kodeO4
Sitteplasser seter
UnderstellsnummerA0187
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert29 september 1977
***Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet).
Førstegangsregistrert i Norge29 september 1977
Sist EU-godkjent-
Neste EU-kontroll31 august 2018
Vraket-
Avregistrert14 mai 1991

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde1,130.0 cm
Bredde250.0 cm
Egenvekt5370 kg
Tillatt totalvekt32500 kg
Maks nyttelast27130 kg
Maksvekt foraksel9150 kg

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1Ikke oppgittIkke oppgittJ (100 km/t)Ikke oppgitt123 (1550 kg)
212 STK. 8.25 - 15Ikke oppgittJ (100 km/t)Ikke oppgitt123 (1550 kg)
3Ikke oppgittIkke oppgittJ (100 km/t)Ikke oppgitt123 (1550 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
11350 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt3050 kgIkke oppgittIkke oppgitt
21350 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt3050 kgIkke oppgittIkke oppgitt
3Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt3050 kgIkke oppgittIkke oppgitt