Tung-MC

SS1010 Suzuki Gsx750

Bensindrevet tung-mc solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1981.

Hvem eier motorsykkelen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR SS1010 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel SS1010
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK SS1010 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer SS1010 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeSUZUKI
ModellbetegnelseGSX750
TypebetegnelseGS75X
Variant1
KjøretøygruppeTung-MC
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeMCT
Sitteplasser2 seter: 1 foran og 1 bak
UnderstellsnummerGS75X517061
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert12 mai 1981
***Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet).
Førstegangsregistrert i Norge12 mai 1981
Sist eierskifte9 april 1987
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde233.0 cm
Bredde76.0 cm
Egenvekt250 kg
Tillatt totalvekt430 kg
Maks nyttelast110 kg
Maksvekt foraksel150 kg
Maksvekt bakaksel280 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
HybridNei
DrivstoffBensin
GirkasseManuell
HjuldriftBakhjulsdrift
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
13.25 H 191.85Ikke oppgittIkke oppgitt42 (150 kg)
24.00 H 182.15Ikke oppgittIkke oppgitt64 (280 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
1Ikke oppgittIkke oppgittNeiIkke oppgitt150 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittJaIkke oppgitt280 kgIkke oppgittIkke oppgitt