Hvem eier campingbilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR SU52238 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel SU52238
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Campingbilen ble avregistrert 3 november 2017. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- campingbilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- campingbilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- campingbilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 31 mai 2016
Frist for godkjent EU-kontroll: 31 august 2017
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL SU52238» til 2292 (Gratis)
Ingen heftelser
For kjøretøy med registreringsnummer SU52238 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.
Sist oppdatert 15 desember 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.
Send SMS « REGNR SU52238 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (49,-)
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK SU52238 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER SU52238 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Tyskland og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 1 km ved innførsel. Registreringsnummer i Tyskland var MYK-A5385.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | IVECO |
| Modellbetegnelse | NIESMANN+BISCHOFF |
| Typebetegnelse | - |
| Kjøretøygruppe | Campingbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Makshastighet | 120 km/t |
| Sitteplasser | 4 seter: 2 foran og 2 bak |
| Understellsnummer | ZCFC60D0005614696 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 3 januar 2007 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 31 august 2007 |
| Sist EU-godkjent | 31 mai 2016 |
| Neste EU-kontroll | 31 august 2017 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 3 november 2017 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 862.0 cm |
| Bredde | 234.0 cm |
| Høyde | 327.0 cm |
| Egenvekt | 4478 kg |
| Tillatt totalvekt | 6000 kg |
| Maks nyttelast | 1447 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 3000 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 750 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 120 kg |
| Maks vogntogvekt | 9000 kg |
| Maksvekt foraksel | 2300 kg |
| Maksvekt bakaksel | 4650 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 177 HK (130 kW) |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Miljøklasse | Euro 4 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på SU52238
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene SU
- Bokstavene SU tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Bergen trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 225/75 R 16C | Ikke oppgitt | L (120 km/t) | Ikke oppgitt | 113 (1150 kg) |
| 2 | 225/75 R 16C | Ikke oppgitt | L (120 km/t) | Ikke oppgitt | 138 (2360 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Nei | 2300 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Nei | 4650 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |