Hvem eier tilhengeren?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR SV5097 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel SV5097
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Vraket
Tilhengeren ble avregistrert og vraket 26 august 2022.
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 17 desember 2019
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 november 2020
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK SV5097 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER SV5097 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | SÖRLING- ILSBO |
| Modellbetegnelse | TI-2K |
| Typebetegnelse | TI-2K |
| Kjøretøygruppe | Tilhenger |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | O4 |
| Sitteplasser | seter |
| Understellsnummer | 16240 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 15 april 1997 |
| *** | Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet). |
| Førstegangsregistrert i Norge | 15 april 1997 |
| Sist eierskifte | 15 april 1997 |
| Sist EU-godkjent | 17 desember 2019 |
| Neste EU-kontroll | - |
| Vraket | 26 august 2022 |
| Avregistrert | 26 august 2022 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 9,450.0 cm |
| Bredde | 250.0 cm |
| Egenvekt | 5940 kg |
| Tillatt totalvekt | 22000 kg |
| Maks nyttelast | 16060 kg |
| Maksvekt foraksel | 22000 kg |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på SV5097
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene SV
- Bokstavene SV tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Bergen trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 12R 22,5 | 8,25 | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 168 (5600 kg) |
| 2 | 12R 22,5 | 8,25 | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 168 (5600 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 800 mm | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 11000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 11000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |