Hvem eier tilhengeren?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR SV5311 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel SV5311
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Tilhengeren ble avregistrert 14 september 2020. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- tilhengeren skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- tilhengeren har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- tilhengeren er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK SV5311 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer SV5311 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Vognkortmerknad
Påløpsanordning alko 251-s brems alko 2051-a
Kjøretøyopplysninger
| Merke | LYNTON |
| Modellbetegnelse | LYNTON |
| Typebetegnelse | LYNTON |
| Kjøretøygruppe | Tilhenger |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | O2 |
| Makshastighet | 140 km/t |
| Sitteplasser | seter |
| Understellsnummer | 3E7562 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 26 juni 1997 |
| *** | Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet). |
| Førstegangsregistrert i Norge | 26 juni 1997 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 14 september 2020 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 630.0 cm |
| Bredde | 228.0 cm |
| Egenvekt | 675 kg |
| Tillatt totalvekt | 2500 kg |
| Maks nyttelast | 1825 kg |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på SV5311
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene SV
- Bokstavene SV tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Bergen trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 165 R13 | 4,5J | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 94 (670 kg) |
| 2 | 165 R13 | 4,5J | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 94 (670 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 740 mm | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |