Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR SV82136 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel SV82136
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Har byttet registreringsnummer
Registreringsnummeret ZZ111 er/har vært knyttet til kjøretøyet.
Bokstaver og tall som ligner på hverandre gir treff om hverandre i kjøretøyregisteret. Eksempelvis vil søk etter registrerigsnummeret AI vise kjøretøyet A1.
Vraket
Bilen ble avregistrert og vraket 15 april 2021.
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 juni 2021
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK SV82136 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer SV82136 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 30 juni 2021.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Tyskland og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 41 km ved innførsel. Registreringsnummer i Tyskland var TDO BA644.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Typegodkjenningsmerknad
Egenvekt og nyttelast er veiledende - avhengig av utstyr y
Kjøretøyopplysninger
| Produsent | Ford-Werke GmbH |
| Merke | FORD |
| Modellbetegnelse | Transit |
| Typebetegnelse | FCD |
| Variant | YNR62ADX |
| Versjon | G3MDCZCASAXA |
| Dører | 4 sidedører |
| Kjøretøygruppe | Varebil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | N1 |
| Makshastighet | 155 km/t |
| Sitteplasser | 3 seter: 3 foran og 0 bak |
| Understellsnummer | WF0XXXTTGXGT29650 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 11 april 2017 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 2 juni 2017 |
| Sist eierskifte | 5 februar 2019 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Neste EU-kontroll | - |
| Vraket | 15 april 2021 |
| Avregistrert | 15 april 2021 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 598.1 cm |
| Bredde | 205.9 cm |
| Høyde | 278.5 cm |
| Egenvekt | 2185 kg |
| Tillatt totalvekt | 3500 kg |
| Maks nyttelast | 1240 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 2800 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 750 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 112 kg |
| Maks vogntogvekt | 6300 kg |
| Maksvekt foraksel | 1750 kg |
| Maksvekt bakaksel | 2250 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 170 HK (125 kW) |
| Girkasse | Manuell |
| Motorkode | YNR6 |
| Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Forbruk | 0.78 liter per mil |
| Støynivå | 75 dB |
| Miljøklasse | Euro 6 |
| Partikkelfilter DPF | Ja |
| NOx-utslipp | 111.2 milligram NOx per kilometer |
| co2-utslipp | 202 gram co2 per kilometer 2 tonn co2 per 10.000 kilometer |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på SV82136
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene SV
- Bokstavene SV tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Bergen trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 235/65R16 C | 6.5JX16 H2 | Q (160 km/t) | 60mm | 103 (875 kg) |
| 2 | 235/65R16 C | 6.5JX16 H2 | Q (160 km/t) | 60mm | 113 (1150 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 3750 mm | 1752 | Nei | Ikke oppgitt | 1750 kg | 2 | Ja |
| 2 | Ikke oppgitt | 1980 | Ja | Ikke oppgitt | 2250 kg | 2 | Nei |