Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR T2227 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel T2227
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Har byttet registreringsnummer
Registreringsnummeret JC79866 er/har vært knyttet til kjøretøyet.
Bokstaver og tall som ligner på hverandre gir treff om hverandre i kjøretøyregisteret. Eksempelvis vil søk etter registrerigsnummeret AI vise kjøretøyet A1.
Avregistrert
Bilen ble avregistrert 1 mars 2018. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 30 november 2004
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 november 2006
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL T2227» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK T2227 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER T2227 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | FIAT |
| Modellbetegnelse | 850 SPECIAL |
| Typebetegnelse | 100 GB |
| Variant | 1 |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Sitteplasser | 4 seter: 2 foran og 2 bak |
| Understellsnummer | 100GB1523177 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 7 juli 1970 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 7 juli 1970 |
| Sist eierskifte | 23 juni 2017 |
| Sist EU-godkjent | 30 november 2004 |
| Neste EU-kontroll | 30 november 2006 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 1 mars 2018 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 357.0 cm |
| Bredde | 143.0 cm |
| Egenvekt | 700 kg |
| Tillatt totalvekt | 1090 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 600 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 345 kg |
| Maksvekt foraksel | 420 kg |
| Maksvekt bakaksel | 670 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Bensin |
| Hestekrefter | 47 HK (34.55 kW) |
| Slagvolum | 843 cm3 0.8 liter |
| Miljøklasse | Ingen |
Nyttige lenker
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 145 SR 13 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 54 (212 kg) |
| 2 | 145 SR 13 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 70 (335 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
