Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR T376 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel T376
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK T376 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer T376 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Usa og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 33447 km ved innførsel. Registreringsnummer i Usa var 2WB4.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Vognkortmerknad
Bilen er ombygd til hot rod.
Sveis 2012152054.
Motor er byttet til en chevrolet 350 cid v8 på 5,7 liter med motorkode v0502cub som yter 126 kw og har et dreiemoment på 365 nm.
Motoren er koplet til en automatgirkasse.
Hjuloppheng består foran av en droppet superbell med tverrfjær og hear pins.
Bak er det montert en 8_ ford bakaksel.
Foran er det montert 11_ ventilerte skivebremser, bak er det benyttet de originale trommelbremsene tilhørende ford akslingen. 2-krets bremsesystem.
Bremsefordeling 70/30.
Kjøretøyet er taksenket ca. 3
Kjøretøyopplysninger
| Merke | FORD |
| Modellbetegnelse | Tudor |
| Typebetegnelse | Tudor Sedan |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Makshastighet | 150 km/t |
| Sitteplasser | 5 seter: 2 foran og 3 bak |
| Understellsnummer | 18175798 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 1 januar 1932 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 7 mai 2013 |
| Sist eierskifte | 7 mai 2013 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Vraket | - |
| Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 420.0 cm |
| Bredde | 177.0 cm |
| Høyde | 155.0 cm |
| Egenvekt | 1400 kg |
| Tillatt totalvekt | 1831 kg |
| Maks nyttelast | 361 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 908 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 454 kg |
| Maks vogntogvekt | 2739 kg |
| Maksvekt foraksel | 916 kg |
| Maksvekt bakaksel | 915 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Bensin |
| Hestekrefter | 64 HK (47 kW) |
| Girkasse | Automat |
| Motorkode | 221 CID |
| Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Miljøklasse | Ingen |
Nyttige lenker
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 195/60R14 | 6X14 | P (150 km/t) | Ikke oppgitt | 81 (462 kg) |
| 2 | 225/70R15 | 8X15 | P (150 km/t) | Ikke oppgitt | 81 (462 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2690 mm | Ikke oppgitt | Nei | Nei | 916 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ja | Nei | 915 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |