Hvem eier motorsykkelen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR TC5788 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel TC5788
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK TC5788 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer TC5788 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Typegodkjenningsmerknad
Konstruktiv hastighet 260 km/h
Kjøretøyopplysninger
| Merke | SUZUKI |
| Modellbetegnelse | GSX-R600 |
| Typebetegnelse | C3 |
| Variant | 1 |
| Versjon | 1 |
| Kjøretøygruppe | Tung-MC |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | L3e |
| Makshastighet | 260 km/t |
| Sitteplasser | 2 seter: 1 foran og 1 bak |
| Understellsnummer | JS1C3111100101501 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 6 februar 2012 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 6 februar 2012 |
| Sist eierskifte | 6 februar 2012 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Vraket | - |
| Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 203.0 cm |
| Bredde | 71.0 cm |
| Høyde | 114.0 cm |
| Egenvekt | 187 kg |
| Tillatt totalvekt | 380 kg |
| Maks nyttelast | 118 kg |
| Maksvekt foraksel | 140 kg |
| Maksvekt bakaksel | 240 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Bensin |
| Hestekrefter | 125 HK (92 kW) |
| Girkasse | Manuell |
| Motorkode | N738 |
| Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på TC5788
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene TC
- Bokstavene TC tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Bergen trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 120/70 ZR 17 | MT3.50 | W (270 km/t) | Ikke oppgitt | 40 (140 kg) |
| 2 | 180/55 ZR 17 | MT5.50 | W (270 km/t) | Ikke oppgitt | 59 (243 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 1390 mm | Ikke oppgitt | Nei | Ikke oppgitt | 140 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ja | Ikke oppgitt | 240 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
