Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR TF10378 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel TF10378
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Vraket
Bilen ble avregistrert og vraket 2 august 2005.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Ble sist godkjent: 24 juni 2004
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Ingen heftelser
For kjøretøy med registreringsnummer TF10378 er det ikke offentliggjort tinglyste heftelser.
Sist oppdatert 5 oktober 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.
Send SMS « REGNR TF10378 » til 2292 for å få tilsendt dokumentasjon som kan dokumentere at du var i god tro ved eventuell tvist. (39,-)
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK TF10378 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER TF10378 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra utlandet og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | BMW |
| Modellbetegnelse | 518 184 VC |
| Typebetegnelse | - |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Sitteplasser | 5 seter: 2 foran og 3 bak |
| Understellsnummer | TF10378 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 31 desember 1984 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 17 januar 1986 |
| Sist eierskifte | 31 mai 2002 |
| Sist EU-godkjent | 24 juni 2004 |
| Neste EU-kontroll | - |
| Vraket | 2 august 2005 |
| Avregistrert | 2 august 2005 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 462.0 cm |
| Bredde | 170.0 cm |
| Egenvekt | 1150 kg |
| Tillatt totalvekt | 1650 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 1150 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 555 kg |
| Maksvekt foraksel | 760 kg |
| Maksvekt bakaksel | 930 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Bensin |
| Slagvolum | 1754 cm3 1.8 liter |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på TF10378
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene TF
- Bokstavene TF tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Voss trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 175 SR 14 | 5,5J | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 75 (387 kg) |
| 2 | 175 SR 14 | 5,5J | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 82 (475 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
