Motorkran

UE4998 Kato Nk 160Gul

Gulfarget dieseldrevet motorkran solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 1974. Eksportert/utført fra Norge 28 juni 2001.

Hvem eier kjøretøyet?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR UE4998 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel UE4998
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK UE4998 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer UE4998 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeKATO
ModellbetegnelseNK 160
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeMotorkran
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeMR
Sitteplasser1 seter
UnderstellsnummerK201L2187
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert12 desember 1974
***Dato fastsatt på basis av 1.g.reg.Norge. Opprinnelig registreringsdato første gang kan være tidligere (i utlandet).
Førstegangsregistrert i Norge12 desember 1974
Sist eierskifte10 august 1992
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde1,158.0 cm
Bredde249.0 cm
Egenvekt20100 kg
Tillatt totalvekt20500 kg
Maks nyttelast330 kg
Maksvekt foraksel6500 kg
Maksvekt bakaksel14000 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffDiesel
Antall aksler med drift1 av 3

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
111.00X20Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt149 (3250 kg)
211.00X20Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt152 (3550 kg)
3Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt152 (3550 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
13850 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt6500 kgIkke oppgittIkke oppgitt
21300 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt7000 kgIkke oppgittIkke oppgitt
3Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt7000 kgIkke oppgittIkke oppgitt