Hvem eier traktoren?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR VY2895 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel VY2895
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK VY2895 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer VY2895 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
Merke | DEUTZ-FAHR |
Modellbetegnelse | DX6.38 AGROSTAR |
Typebetegnelse | D1104A-T |
Kjøretøygruppe | Traktor |
Kjøringens art | Egentransport |
Teknisk kode | TR |
Sitteplasser | 2 seter: 2 foran og 0 bak |
Understellsnummer | 78397149 |
Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
Førstegangsregistrert | 1 januar 1993 |
Førstegangsregistrert i Norge | 7 mai 2002 |
Sist eierskifte | 14 august 2006 |
Sist EU-godkjent | - |
Vraket | - |
Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
Lengde | 456.0 cm |
Bredde | 230.0 cm |
Egenvekt | 5000 kg |
Tillatt totalvekt | 8500 kg |
Maks nyttelast | 3425 kg |
Maksvekt tilhenger med bremser | 6000 kg |
Maksvekt foraksel | 3600 kg |
Maksvekt bakaksel | 6000 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
Antall motorer | 1 |
Drivstoff | Diesel |
Hestekrefter | 125 HK (92 kW) |
Hjuldrift | Firehjulsdrift AWD |
Antall aksler med drift | 2 av 2 |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på VY2895
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene VY
- Bokstavene VY tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Orkdal trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
---|---|---|---|---|---|
1 | 16,9 R 26 | W14 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 128 (1800 kg) |
2 | 18,4 R 38 | W14 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 146 (3000 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
# | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2720 mm | 1800 | Ja | Ikke oppgitt | 3600 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
2 | Ikke oppgitt | 2000 | Ja | Ikke oppgitt | 6000 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |