Motorkran

W1005 Ward La France 6T, 6X6Grønn

Grønnfarget bensindrevet motorkran førstegangsregistrert i utlandet i 1944 og bruktimportert til Norge i 1954.

Hvem eier kjøretøyet?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR W1005 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel W1005
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK W1005 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer W1005 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeWARD LA FRANCE
Modellbetegnelse6T, 6X6
TypebetegnelseM1A1
KjøretøygruppeMotorkran
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeMR
Sitteplasser2 seter: 2 foran og 0 bak
Understellsnummer549944
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1944
***Måned og dag er ukjent. Kun opprinnelig registreringsår er kjent fra kilden.
Førstegangsregistrert i Norge27 februar 1954
Sist eierskifte5 desember 1994
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde985.0 cm
Bredde250.0 cm
Egenvekt13480 kg
Tillatt totalvekt16930 kg
Maks nyttelast3380 kg
Maksvekt foraksel4220 kg
Maksvekt bakaksel12710 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
Antall aksler med drift1 av 3

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
111.00 X 20Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt134 (2120 kg)
211.00 X 20X2X2Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt149 (3250 kg)
3Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt149 (3250 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
13960 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt4220 kgIkke oppgittIkke oppgitt
21320 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt6355 kgIkke oppgittIkke oppgitt
3Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt6355 kgIkke oppgittIkke oppgitt