Hvem eier motorsykkelen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR X60071 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel X60071
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
 EU-kontroll
 EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
 Heftelser og pantsettelse
 Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
 Eierhistorikk funnet
 Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK X60071 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
 Kilometerstand
 Kilometerstand
 For kjøretøy med registreringsnummer X60071 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
 Ikke etterlyst
 Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025. Forsikring
 Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | TEMPO MC | 
| Modellbetegnelse | Taifun | 
| Typebetegnelse | 34 | 
| Kjøretøygruppe | Tung-MC | 
| Kjøringens art | Egentransport | 
| Teknisk kode | MCT | 
| Makshastighet | 100 km/t | 
| Sitteplasser | 2 seter: 1 foran og 1 bak | 
| Understellsnummer | 104984 | 
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge | 
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 20 oktober 1961 | 
| Førstegangsregistrert i Norge | 20 oktober 1961 | 
| Sist eierskifte | 20 november 2020 | 
| Sist EU-godkjent | - | 
| Vraket | - | 
| Avregistrert | - | 
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 198.0 cm | 
| Bredde | 70.0 cm | 
| Egenvekt | 131 kg | 
| Tillatt totalvekt | 296 kg | 
| Maks nyttelast | 95 kg | 
| Maksvekt foraksel | 118 kg | 
| Maksvekt bakaksel | 178 kg | 
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 | 
| Drivstoff | Bensin | 
| Hestekrefter | 10 HK (7 kW) | 
| Girkasse | Manuell | 
| Hjuldrift | Bakhjulsdrift | 
| Antall aksler med drift | 1 av 2 | 
Nyttige lenker
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 1,85X18 | 3,00x18 | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 34 (118 kg) | 
| 2 | 1,85X18 | 3,00x18 | J (100 km/t) | Ikke oppgitt | 48 (180 kg) | 
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 1310 mm | Ikke oppgitt | Nei | Ikke oppgitt | 118 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 
| 2 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ja | Ikke oppgitt | 178 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |