Tung-MC

XA4711 Suzuki 700 IntruderSvart

Svartfarget bensindrevet tung-mc førstegangsregistrert i utlandet i 1986 og bruktimportert til Norge i 1998. Avregistrert 16 april 2018.

Hvem eier motorsykkelen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR XA4711 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel XA4711
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Motorsykkelen ble avregistrert 16 april 2018. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • motorsykkelen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • motorsykkelen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • motorsykkelen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk

Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK XA4711 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer XA4711 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Warning symbol Bruktimport

Kjøretøyet er bruktimportert fra og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeSUZUKI
Modellbetegnelse700 INTRUDER
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeTung-MC
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeMCT
Makshastighet210 km/t
Sitteplasser2 seter: 1 foran og 1 bak
UnderstellsnummerJS1VP51A5G2113571
BruktimportJa

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1986
***Måned og dag er ukjent. Kun opprinnelig registreringsår er kjent fra kilden.
Førstegangsregistrert i Norge1 juli 1998
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert16 april 2018

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde228.0 cm
Bredde79.0 cm
Egenvekt215 kg
Tillatt totalvekt428 kg
Maks nyttelast143 kg
Maksvekt foraksel149 kg
Maksvekt bakaksel279 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
Hestekrefter54 HK (40 kW)
HjuldriftBakhjulsdrift
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1100/90-1919MT2,50H (210 km/t)Ikke oppgitt42 (150 kg)
2140/90-15Ikke oppgittH (210 km/t)Ikke oppgitt64 (280 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
1Ikke oppgittIkke oppgittNeiIkke oppgitt149 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittJaIkke oppgitt279 kgIkke oppgittIkke oppgitt