Campingbil

XK29775 Niesmann Bischoff Arto 85EHvit

Hvitfarget dieseldrevet campingbil førstegangsregistrert i utlandet i 2020 og bruktimportert til Norge i 2021. Sist EU-godkjent 3 april 2024. Neste frist for godkjent kontroll er 27 mai 2026.

Hvem eier campingbilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR XK29775 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel XK29775
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

OK symbol EU-kontroll

Ble sist godkjent: 3 april 2024
Frist for godkjent EU-kontroll: 27 mai 2026

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL XK29775» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK XK29775 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Warning symbol Bruktimport

Kjøretøyet er bruktimportert fra utlandet og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeNIESMANN BISCHOFF
ModellbetegnelseArto 85E
TypebetegnelseEG/AR006
VariantFA5A1
VersjonBCBDB4CC
KjøretøygruppeCampingbil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeM1
Sitteplasser4 seter: 2 foran og 2 bak
UnderstellsnummerZFA25000002H86426
BruktimportJa

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert27 mai 2020
Førstegangsregistrert i Norge5 august 2021
Sist eierskifte25 juli 2022
Sist EU-godkjent3 april 2024
Neste EU-kontroll27 mai 2026
Vraket-
Avregistrert-

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde842.7 cm
Bredde234.0 cm
Egenvekt3770 kg
Tillatt totalvekt5500 kg
Maksvekt tilhenger med bremser1200 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser750 kg
Maksvekt tilhengerkobling80 kg
Maks vogntogvekt6000 kg
Maksvekt foraksel2300 kg
Maksvekt bakaksel1700,1700 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffDiesel
Hestekrefter177 HK (130 kW)
Slagvolum2287 cm3
2.3 liter
GirkasseAutomat
MotorkodeF1AGL411B
Antall aksler med drift1 av 3
Forbruk0.67 liter per mil
Støynivå80 dB
MiljøklasseEuro 6
co2-utslipp177 gram co2 per kilometer
1.8 tonn co2 per 10.000 kilometer

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1225/75R16C6JX16N (140 km/t)68mm113 (1150 kg)
2225/75R16C6JX16N (140 km/t)68mm102 (850 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.