Hvem eier tilhengeren?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR XP1517 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel XP1517
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK XP1517 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer XP1517 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Typegodkjenningsmerknad
Betjeningsarm for tippstøtten skal være så lang, at den kan betjenes uten at man befinner seg under planet.
Tippstøtten skal bli stående i oppreist stilling når den heves.
Parkeringsklosser skal være festet til tilhenger med lenke el.
L.
Fabrikasjonsplate: på frontbjelke
Innpreget understellnr: på dragarm
Ramme/karosseri: y-formet stålramme, åpen lastekasse i stål
Kjøretøyopplysninger
Merke | JUTUL |
Modellbetegnelse | 200 |
Typebetegnelse | 200 |
Variant | 2 |
Kjøretøygruppe | Tilhenger til traktor |
Kjøringens art | Egentransport |
Teknisk kode | TT |
Sitteplasser | seter |
Understellsnummer | 5598 |
Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
Førstegangsregistrert | 20 juni 2002 |
Førstegangsregistrert i Norge | 20 juni 2002 |
Sist eierskifte | 20 juni 2002 |
Sist EU-godkjent | - |
Vraket | - |
Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
Lengde | 480.0 cm |
Bredde | 208.0 cm |
Egenvekt | 1010 kg |
Tillatt totalvekt | 3990 kg |
Maks nyttelast | 2980 kg |
Maksvekt tilhengerkobling | 1240 kg |
Maksvekt foraksel | 2750 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
Hybrid | Nei |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på XP1517
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene XP
- Bokstavene XP tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Stjørdal trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
---|---|---|---|---|---|
1 | 400/60-15.5 | 13" | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 120 (1400 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
# | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 2750 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |