Campingbil

XR63817 Niesmann Bischoff Arto 76LeHvit

Hvitfarget dieseldrevet campingbil solgt ny i Norge og førstegangsregistrert i 2016. Avregistrert 30 april 2025.

Hvem eier campingbilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR XR63817 » til 2292 (39,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel XR63817
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Avregistrert

Campingbilen ble avregistrert 30 april 2025. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • campingbilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • campingbilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • campingbilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

Warning symbol Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll

Ble sist godkjent: 7 oktober 2022
Frist for godkjent EU-kontroll: 2 desember 2024

Bestill påminnelse om EU-kontroll

Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon



Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL XR63817» til 2292 (Gratis)

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK XR63817 » til 2292 (39,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeNIESMANN BISCHOFF
ModellbetegnelseARTO 76LE
TypebetegnelseEG/AR005
VariantFA5A1
VersjonBCAEM5FE
KjøretøygruppeCampingbil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeM1
Sitteplasser4 seter: 2 foran og 2 bak
UnderstellsnummerZFA25000002844233
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert27 september 2016
Førstegangsregistrert i Norge27 september 2016
Sist eierskifte5 juli 2018
Sist EU-godkjent7 oktober 2022
Neste EU-kontroll2 desember 2024
Vraket-
Avregistrert30 april 2025

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde781.9 cm
Bredde232.0 cm
Egenvekt3718 kg
Tillatt totalvekt4500 kg
Maksvekt tilhenger med bremser1620 kg
Maksvekt tilhenger uten bremser750 kg
Maksvekt tilhengerkobling80 kg
Maks vogntogvekt6000 kg
Maksvekt foraksel2100 kg
Maksvekt bakaksel2500 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffDiesel
Hestekrefter177 HK (130 kW)
Slagvolum2999 cm3
3 liter
GirkasseAutomat
MotorkodeF1CE3481E
Antall aksler med drift1 av 2
Forbruk0.88 liter per mil
Støynivå83 dB
MiljøklasseEuro 5
co2-utslipp233 gram co2 per kilometer
2.3 tonn co2 per 10.000 kilometer

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
1225/75R 16C6 JN (140 km/t)68mm110 (1060 kg)
2225/75R 16C6 JN (140 km/t)68mm116 (1250 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.