Hvem eier lastebilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR ZE64668 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel ZE64668
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Avregistrert
Lastebilen ble avregistrert 7 oktober 1999. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- lastebilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- lastebilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- lastebilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Frist for godkjent EU-kontroll: 15 april 1999
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL ZE64668» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk
Kjøretøyet kan ha hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK ZE64668 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer ZE64668 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 15 april 1999.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra utlandet og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | FORD |
| Modellbetegnelse | CARGO 1315 |
| Typebetegnelse | - |
| Kjøretøygruppe | LASTEBIL MED PLAN |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | N3 |
| Sitteplasser | 3 seter: 3 foran og 0 bak |
| Understellsnummer | SFANXXBCDNFR58640 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 29 november 1985 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 15 april 1998 |
| Sist eierskifte | 15 april 1998 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Neste EU-kontroll | 15 april 1999 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 7 oktober 1999 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 800.0 cm |
| Bredde | 250.0 cm |
| Egenvekt | 6960 kg |
| Tillatt totalvekt | 13000 kg |
| Maksvekt foraksel | 5000 kg |
| Maksvekt bakaksel | 9200 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 209 HK (154 kW) |
| Slagvolum | 5948 cm3 5.9 liter |
| Miljøklasse | Ingen |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på ZE64668
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene ZE
- Bokstavene ZE tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Tromsø trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 10 R 22,5 | 10R 22,5 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 140 (2500 kg) |
| 2 | 10 R 22,5 | 10R 22,5 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 161 (4625 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.