Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR ZN11614 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel ZN11614
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Har byttet registreringsnummer
Registreringsnummeret UE58187 er/har vært knyttet til kjøretøyet.
Bytte av registreringsnummer skjer for eksempel etter tap/tyveri av skilt.
Bokstaver og tall som ligner på hverandre gir treff om hverandre i kjøretøyregisteret. Eksempelvis vil søk etter registrerigsnummeret AI vise kjøretøyet A1.
Avregistrert
Bilen ble avregistrert 24 juli 2007. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
EU-kontroll
Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Ble sist godkjent: 31 januar 2001
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK ZN11614 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER ZN11614 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | MITSUBISHI |
| Modellbetegnelse | PAJERO TURBO |
| Typebetegnelse | JMBLO48GWFY |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Svalbard |
| Teknisk kode | M1 |
| Sitteplasser | 5 seter: 2 foran og 3 bak |
| Understellsnummer | JMBL048GWGY405186 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 30 desember 1986 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 30 desember 1986 |
| Sist eierskifte | 11 oktober 2006 |
| Sist EU-godkjent | 31 januar 2001 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 24 juli 2007 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 460.0 cm |
| Bredde | 168.0 cm |
| Egenvekt | 1770 kg |
| Tillatt totalvekt | 2470 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 1770 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 750 kg |
| Maksvekt foraksel | 1000 kg |
| Maksvekt bakaksel | 1600 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Diesel |
| Slagvolum | 2346 cm3 2.3 liter |
| Miljøklasse | Ingen |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på ZN11614
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene ZN
- Bokstavene ZN tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Svalbard trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 215 SR 15 | 6J | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 84 (500 kg) |
| 2 | 215 SR 15 | 6J | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 100 (800 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.