Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR C6017 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel C6017
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Har byttet registreringsnummer
Registreringsnummeret AE30891 er/har vært knyttet til kjøretøyet.
Bokstaver og tall som ligner på hverandre gir treff om hverandre i kjøretøyregisteret. Eksempelvis vil søk etter registrerigsnummeret AI vise kjøretøyet A1.
EU-kontroll
Ble sist godkjent: 29 august 2025
Frist for godkjent EU-kontroll: 29 august 2027
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL C6017» til 2292 (Gratis)
Heftelser funnet
Kjøretøyet har økonomiske heftelser pålydende kr 322.951,-.
For kjøretøy med registreringsnummer C6017 er det offentliggjort 1 tinglyst heftelse av type Salgspant for tilsammen kr. 322.951,-
Sist oppdatert 14 november 2025.
jf. Brønnøysundregistrene.
Send SMS « REGNR C6017 » til 2292 for å få navn på pantsetter samt mer informasjon om heftelsene tilsendt på SMS. (49,-)
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK C6017 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER C6017 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Bruktimport
Kjøretøyet er bruktimportert fra Usa og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 71271 km ved innførsel. Registreringsnummer i Usa var 2WHL158.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | CHEVROLET |
| Modellbetegnelse | IMPALA |
| Typebetegnelse | SPORT SEDAN |
| Kjøretøygruppe | Personbil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M1 |
| Makshastighet | 170 km/t |
| Sitteplasser | 6 seter: 3 foran og 3 bak |
| Understellsnummer | 01839L124124 |
| Bruktimport | Ja |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 1 januar 1960 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 24 januar 2013 |
| Sist eierskifte | 17 juni 2022 |
| Sist EU-godkjent | 29 august 2025 |
| Neste EU-kontroll | 29 august 2027 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | - |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 535.0 cm |
| Bredde | 203.0 cm |
| Egenvekt | 1755 kg |
| Tillatt totalvekt | 2255 kg |
| Maks nyttelast | 430 kg |
| Maksvekt foraksel | 1125 kg |
| Maksvekt bakaksel | 1130 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Bensin |
| Hestekrefter | 173 HK (127 kW) |
| Girkasse | Automat |
| Hjuldrift | Bakhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Miljøklasse | Ingen |
Nyttige lenker
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 215/75R14 | 5JX14 | R (170 km/t) | Ikke oppgitt | 89 (580 kg) |
| 2 | 215/75R14 | 5JX14 | R (170 km/t) | Ikke oppgitt | 89 (580 kg) |
Kombinasjon 2
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 225/70R14 | 6X14 | R (170 km/t) | Ikke oppgitt | 89 (580 kg) |
| 2 | 225/70R14 | 6X14 | R (170 km/t) | Ikke oppgitt | 89 (580 kg) |
Kombinasjon 3
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 205/75R15 | 5,5X15 | R (170 km/t) | Ikke oppgitt | 89 (580 kg) |
| 2 | 205/75R15 | 5,5X15 | R (170 km/t) | Ikke oppgitt | 89 (580 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 3020 mm | 1530 | Nei | Ikke oppgitt | 1125 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | 1505 | Ja | Ikke oppgitt | 1130 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
