Du søkte på kjøretøyets tidligere kjennemerke DR6118. Kjennemerket kan være mistet eller stjålet og dersom du har funnet det bør du kontakte politiet på telefon 02800.

DT9557

TUNG MOTORSYKKEL

DT9557 Ktm -Grønn

Grønnfarget bensindrevet tung motorsykkel førstegangsregistrert i utlandet i 1987 og bruktimportert til Norge i 2005. Avregistrert 13 desember 2013.

Hvem eier motorsykkelen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR DT9557 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DT9557
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Har byttet registreringsnummer

Registreringsnummeret DR6118 er/har vært knyttet til kjøretøyet.

Bytte av registreringsnummer skjer for eksempel etter tap/tyveri av skilt.

Bokstaver og tall som ligner på hverandre gir treff om hverandre i kjøretøyregisteret. Eksempelvis vil søk etter registrerigsnummeret AI vise kjøretøyet A1.

Warning symbol Avregistrert

Motorsykkelen ble avregistrert 13 desember 2013. Dette skyldes normalt sett en av følgende:

  • motorsykkelen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
  • motorsykkelen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
  • motorsykkelen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK DT9557 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Warning symbol Kilometerstand

For kjøretøy med registreringsnummer DT9557 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.

Warning symbol Bruktimport

Kjøretøyet er bruktimportert fra utlandet og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeKTM
Modellbetegnelse-
TypebetegnelseKTM 8708
Variant1
KjøretøygruppeTUNG MOTORSYKKEL
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeMCT
Sitteplasser2 seter: 1 foran og 1 bak
Understellsnummer870851498
BruktimportJa

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert16 september 1987
Førstegangsregistrert i Norge28 september 2005
Sist eierskifte7 mai 2010
Sist EU-godkjent-
Vraket-
Avregistrert13 desember 2013

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde221.0 cm
Bredde88.0 cm
Egenvekt145 kg
Tillatt totalvekt380 kg
Maksvekt foraksel130 kg
Maksvekt bakaksel250 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
DrivstoffBensin
Slagvolum245 cm3
0.2 liter
GirkasseManuell
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
13.00-211.60Ikke oppgittIkke oppgitt38 (132 kg)
24.00 - 182.50Ikke oppgittIkke oppgitt60 (250 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.