Hvem eier bussen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR F17381 » til 2292 (49,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel F17381
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Har byttet registreringsnummer
Registreringsnummeret JU40625 er/har vært knyttet til kjøretøyet.
Bokstaver og tall som ligner på hverandre gir treff om hverandre i kjøretøyregisteret. Eksempelvis vil søk etter registrerigsnummeret AI vise kjøretøyet A1.
Avregistrert
Bussen ble avregistrert 17 oktober 1997. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- bussen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- bussen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- bussen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Frist for godkjent EU-kontroll: 31 januar 2019
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL F17381» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK F17381 » til 2292 (49,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand
For kjøretøy med registreringsnummer F17381 finnes det ingen registrerte avlesninger av kilometerstand.
Neste avlesning forventes på EU-kontroll senest 31 januar 2019.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
Ingen vognkortmerkander funnetKjøretøyopplysninger
| Merke | MERCEDES-BENZ |
| Modellbetegnelse | OP 312 |
| Typebetegnelse | - |
| Kjøretøygruppe | Buss |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | M3 |
| Sitteplasser | 15 seter: 1 foran og 14 bak |
| Understellsnummer | 312218008793 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 11 mars 1961 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 11 mars 1961 |
| Sist eierskifte | 11 august 1997 |
| Sist EU-godkjent | - |
| Neste EU-kontroll | 31 januar 2019 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 17 oktober 1997 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 960.0 cm |
| Bredde | 230.0 cm |
| Egenvekt | 4990 kg |
| Tillatt totalvekt | 7540 kg |
| Maksvekt foraksel | 2790 kg |
| Maksvekt bakaksel | 4750 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Drivstoff | Diesel |
| Miljøklasse | Ingen |
Nyttige lenker
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 8.25 X 20 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 120 (1400 kg) |
| 2 | 8.25 X 20 | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt | 139 (2430 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
