Hvem eier bilen?
Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.
Eller send SMS « REGNR DP49277 » til 2292 (39,-)
Se eieropplysninger- Opprett en ny tekstmelding (SMS)
- Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
- Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel DP49277
- Send meldingen til 2292
- Svar OK for å bekrefte betalingen
- Du mottar svaret innen 30 sekunder
- Kr 39,- blir belastet ditt telefonabonnement
SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.
Har byttet registreringsnummer
Registreringsnummeret LJ29307 er/har vært knyttet til kjøretøyet.
Bytte av registreringsnummer skjer for eksempel etter tap/tyveri av skilt.
Bokstaver og tall som ligner på hverandre gir treff om hverandre i kjøretøyregisteret. Eksempelvis vil søk etter registrerigsnummeret AI vise kjøretøyet A1.
Avregistrert
Bilen ble avregistrert 8 januar 2015. Dette skyldes normalt sett en av følgende:
- bilen skal stå parkert inntil videre, f.eks. ved vinterlagring eller restaurering
- bilen har blitt sendt til gjenvinning/vraking
- bilen er avskiltet, f.eks. ved manglende betaling av årsavgift eller ikke godkjent EU-kontroll
Ikke godkjent innen fristen for EU-kontroll
Ble sist godkjent: 25 februar 2014
Frist for godkjent EU-kontroll: 30 november 2017
Person- og varebiler med vekt under 7,5 tonn er fritatt for EU-kontroll de tre første årene etter førstegangsregistrering i Norge, og skal deretter kontrolleres hvert andre år.
Bestill påminnelse om EU-kontroll
Bli varslet kostnadsfritt på SMS når det er på tide å ta EU-kontroll. Varselet sendes ut 1 måned før fristen utløper. Mer informasjon
Bestilles ved å sende SMS « EUVARSEL DP49277» til 2292 (Gratis)
Heftelser og pantsettelse
Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.
Eierhistorikk funnet
Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.
Eller send SMS « HISTORIKK DP49277 » til 2292 (39,-)
Se eierhistorikkDu vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.
SMS besvares innen 30 sekunder.
Kilometerstand funnet
Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.
Eller send SMS « KILOMETER DP49277 » til 2292 (25,-)
Se kilometerhistorikkSMS besvares innen 30 sekunder.
Ikke etterlyst
Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.
Forsikring
Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.Vognkortmerknader
#1 Typegodkjenningsmerknad
Vindu i beskyttelsesvegg skal være utstyrt med gitter.
Fabrikasjonsplate: på tverrstiver over grill
Innpreget understellnr: i forkant stigtrinn høyre side
Ramme/karosseri: selvbærende karosseri, lukket med 3 sidedører og bakdører
Kjøretøyopplysninger
| Merke | CITROEN |
| Modellbetegnelse | 22HDI 33 L2H1 120 10 |
| Typebetegnelse | VF7YBBMFB |
| Variant | 5 |
| Kjøretøygruppe | Varebil |
| Kjøringens art | Egentransport |
| Teknisk kode | N1 |
| Makshastighet | 140 km/t |
| Sitteplasser | 3 seter: 3 foran og 0 bak |
| Understellsnummer | VF7YBBMFB11286590 |
| Bruktimport | Nei, solgt ny i Norge |
Viktige datoer for kjøretøyet
| Førstegangsregistrert | 10 oktober 2007 |
| Førstegangsregistrert i Norge | 10 oktober 2007 |
| Sist eierskifte | 4 desember 2013 |
| Sist EU-godkjent | 25 februar 2014 |
| Neste EU-kontroll | 30 november 2017 |
| Vraket | - |
| Avregistrert | 8 januar 2015 |
Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt
| Lengde | 541.0 cm |
| Bredde | 205.0 cm |
| Høyde | 252.0 cm |
| Egenvekt | 2070 kg |
| Tillatt totalvekt | 3300 kg |
| Maks nyttelast | 1155 kg |
| Maksvekt taklast | 150 kg |
| Maksvekt tilhenger med bremser | 2500 kg |
| Maksvekt tilhenger uten bremser | 750 kg |
| Maksvekt tilhengerkobling | 100 kg |
| Maks vogntogvekt | 5800 kg |
| Maksvekt foraksel | 1750 kg |
| Maksvekt bakaksel | 1900 kg |
Motoroppsett, forbruk og utslipp
| Antall motorer | 1 |
| Hybrid | Nei |
| Drivstoff | Diesel |
| Hestekrefter | 120 HK (88 kW) |
| Girkasse | Manuell |
| Motorkode | 4HU |
| Hjuldrift | Forhjulsdrift |
| Antall aksler med drift | 1 av 2 |
| Forbruk | 0.91 liter per mil |
| Miljøklasse | Euro 4 |
| co2-utslipp | 240 gram co2 per kilometer 2.4 tonn co2 per 10.000 kilometer |
Nyttige lenker
- Se registreringsnumre som ligner på DP49277
- Se registreringsnumre som begynner med bokstavene DP
- Bokstavene DP tilsier at kjøretøyet
er førstegangsregistrert ved Oslo trafikkstasjon. - Send salgsmelding til Statens Vegvesen
Dekk- og felgalternativer
Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.
Kombinasjon 1
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 225/70 R 15 C | 6 J | N (140 km/t) | 50mm | 103 (875 kg) |
| 2 | 225/70 R 15 C | 6 J | N (140 km/t) | 50mm | 106 (950 kg) |
Kombinasjon 2
| Aksel | Dekk | Felg | Min. hastighetsindeks | Innpress | Min. lastindeks |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Ikke oppgitt | 6.5 J | N (140 km/t) | 50mm | 103 (875 kg) |
| 2 | Ikke oppgitt | 6.5 J | N (140 km/t) | 50mm | 106 (950 kg) |
Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.
Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).
Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.
Aksler på kjøretøyet
Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.
| # | Avstand | Sporvidde | Fremdrift | Luftfjæring | Makslast | Ant. hjul | Styring |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 3450 mm | 1810 | Ja | Ikke oppgitt | 1750 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
| 2 | Ikke oppgitt | 1790 | Nei | Ikke oppgitt | 1900 kg | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
