Ditt søk etter UR18108 ble videresendt til T6400. Dette betyr vanligvis at kjøretøyet har byttet registreringsnummer.

T6400

Lastebil, vraket

T6400 Opel 300 Dual Chassis 422Gul

Gulfarget bensindrevet lastebil førstegangsregistrert i utlandet i 1964 og bruktimportert til Norge i 1964. Avregistrert og vraket 14 september 2018.

Hvem eier lastebilen?

Se navn og adresser til de som eier og/eller leaser bilen, i tillegg til andre navn som har en relasjon til kjøretøyet. Telefonnummer dersom det er offentlig tilgjengelig.

Eller send SMS « REGNR T6400 » til 2292 (49,-)

Se eieropplysninger
Slik virker det
  1. Opprett en ny tekstmelding (SMS)
  2. Skriv REGNR i meldingsfeltet etterfulgt av mellomrom
  3. Skriv registreringsnummeret eller det personlige bilskiltet på kjøretøyet du ønsker informasjon om, for eksempel T6400
  4. Send meldingen til 2292
  5. Svar OK for å bekrefte betalingen
  6. Du mottar svaret innen 30 sekunder
  7. Kr 49,- blir belastet ditt telefonabonnement

SMS besvares innen 30 sekunder. Mer informasjon om tjenesten.

Warning symbol Har byttet registreringsnummer

Registreringsnummeret UR18108 er/har vært knyttet til kjøretøyet.

Bokstaver og tall som ligner på hverandre gir treff om hverandre i kjøretøyregisteret. Eksempelvis vil søk etter registrerigsnummeret AI vise kjøretøyet A1.

Warning symbol Vraket

Lastebilen ble avregistrert og vraket 14 september 2018.

OK symbol EU-kontroll

Ingen EU-kontrollfrist er registrert på dette kjøretøyet.
Ble sist godkjent: 14 september 2009

Heftelser og pantsettelse

Skal du kjøpe en bil eller et annet kjøretøy, er det viktig at du først sjekker om det har heftelser. Kjøper du en bil med heftelser kan du risikere at den blir begjært tvangssolgt av pantehaver.

Statusindikator OK Eierhistorikk funnet

Dette kjøretøyet har hatt flere eiere.

Eller send SMS « HISTORIKK T6400 » til 2292 (49,-)

Se eierhistorikk

Du vil motta navn på alle tidligere eiere og dato for eierskifter.

SMS besvares innen 30 sekunder.

Statusindikator OK Kilometerstand funnet

Det finnes kilometerhistorikk på dette kjøretøyet.

Statusindikator OK Ikke etterlyst

Ikke meldt stjålet pr. 15 oktober 2025.

Warning symbol Forsikring

Sjekk om kjøretøyet er forsikret hos Trafikkforsikringsforeningen.

Vognkortmerknader

Ingen vognkortmerkander funnet

Kjøretøyopplysninger

MerkeOPEL
Modellbetegnelse300 DUAL CHASSIS 422
Typebetegnelse-
KjøretøygruppeLastebil
Kjøringens artEgentransport
Teknisk kodeN2
Sitteplasser3 seter: 3 foran og 0 bak
Understellsnummer420036344
BruktimportNei, solgt ny i Norge

Viktige datoer for kjøretøyet

Førstegangsregistrert31 desember 1964
***Måned og dag er ukjent. Kun opprinnelig registreringsår er kjent fra kilden.
Førstegangsregistrert i Norge9 oktober 1964
Sist eierskifte21 januar 2010
Sist EU-godkjent14 september 2009
Neste EU-kontroll-
Vraket14 september 2018
Avregistrert14 september 2018

Dimensjoner, lasteevne og tilhengervekt

Lengde524.0 cm
Bredde204.0 cm
Egenvekt1830 kg
Tillatt totalvekt4000 kg
Maks nyttelast2100 kg
Maksvekt foraksel1300 kg
Maksvekt bakaksel2800 kg

Motoroppsett, forbruk og utslipp

Antall motorer1
HybridNei
DrivstoffBensin
Antall aksler med drift1 av 2

Nyttige lenker

Dekk- og felgalternativer

Ulike kombinasjoner av dekk og felg som kan benyttes på kjøretøyet.

Kombinasjon 1

AkselDekkFelgMin. hastighetsindeksInnpressMin. lastindeks
16.00 X 18Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt93 (650 kg)
26.00 X 18Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt120 (1400 kg)


Hastighetsindeks forteller hvilken maksimal hastighet dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som kjøretøyets maksimalhastighet.

Lasteindeks forteller hvor stor belastning dekket er godkjent for av fabrikant. Må minst være like høy som akselens tillatte totalvekt delt på antall hjul på akselen (normalt 2, eller 4 ved tvillinghjul).

Innpress er avstanden mellom senterlinjen på en felg og anleggsflaten på hjulnavet.

Aksler på kjøretøyet

Antallet aksler på et kjøretøy varierer. En vanlig personbil har to aksler (en foran og en bak). Større kjøretøy som lastebiler kan ha flere aksler for å fordele vekten og forbedre lastekapasiteten.

#AvstandSporviddeFremdriftLuftfjæringMakslastAnt. hjulStyring
13000 mmIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt1300 kgIkke oppgittIkke oppgitt
2Ikke oppgittIkke oppgittIkke oppgittIkke oppgitt2800 kgIkke oppgittIkke oppgitt